wtorek, 22 stycznia 2013

Poślizgiem pod choinkę

Duchy Minionych Wigilii?



6 komentarzy:

Winky pisze...

Wczoraj przejrzałam caluteńkie Lousy Book Covers i w swej niezmierzonej naiwności myślałam, że już nic mnie nie zdziwi... Ta czapeczka na B jest urzekająca. <3

Broz-Tito pisze...

No, ta okładka pobiła jakiś rekord po prostu: paskudna czcionka, zły Photoshop... Yyyh...Ohyda.

zen_OFF pisze...

Ja nawet nie jestem w stanie przeczytać nazwiska Pisaka/aŁtorki... Zresztą, z wydawnictwem i tytułem jest niewiele lepiej. Gratulacje! Chciałbym mieć tę książkę na półce! Nie... nie chciałbym.

Vixenna pisze...

To bije na łeb wszystko, co tu do tej pory wrzucono. Ba, na Lousy Book Covers o taką perełkę trudno.
Bajdełejem, jak się zwie ałtor(ka) tego czegoś, bo ni diabła przeczytać nie idzie?

Sileana pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Sileana pisze...

Akfa. To nie nazwisko, to nick. Też bym się pod czymś takim własnym nazwiskiem nie podpisała.

Ps. Tam jest napisane "by Akfa". Że po ęgilsku elegąściej.